Όταν δεν ξέρεις να διαφημιστείς στα social media, γίνεσαι ρεζίλι

Βρε, πού χαθήκαμε; Πέρα από κάτι ανακοινώσεις, έχω να γράψω κείμενο για αυτή την ήσυχη πλευρά του ίντερνετ αρκετό καιρό από ό,τι διαπιστώνω. Και επανέρχομαι με κείμενο που αφορά τη διαφήμιση και τα social media.

Όπως ξέρετε, ακόμα και όσοι δεν είστε επαγγελματίες του χώρου, το Facebook (ειδικά) είναι από τις πλέον αμφίδρομες πλατφόρμες σχολιασμού, μεταξύ του διαφημιστή, του προϊόντος που προωθεί και του στοχευμένου (στο περίπου) κοινού.

Διαβάστε ακόμα: Αν θες να πάρεις ψεύτικα σχόλια και reviews, κάν’το σωστά.

Χθες, το μάτι μου έπεσε στη διαφήμιση γνωστού ΙΙΕΚ (πλέον αναφέρεται ως Κοινοτικό κολέγιο) στο Facebook που χωρίς περαιτέρω περιγραφή, από τις πολλές επιλογές που δίνει ο κύριος Ζούκεμπεργκερ και το προγραμματιστικό του team, έλεγε: Γίνε εκπαιδευτής αλόγου εξ αποστάσεως.

Λοιπόν, το μικρό μου το μυαλό δεν μπορεί να φανταστεί πως τις καμπάνιες Facebook, google ads ή οτιδήποτε άλλο, ενός τόσο μεγάλου ομίλου, δεν τις έχουν αναθέσει σε ένα διαφημιστικό γραφείο. Γιατί τα πολλά λάθη αυτής της διαφήμισης, μοιάζουν σαν ενός υπαλλήλου του ΙΙΕΚ, που τον έχωσαν να το κάνει επειδή ξέρει… κομπιούτερ.

Καταρχάς η περιγραφή της διαφήμισης, το κείμενο δηλαδή που μπαίνει εκεί που δείχνει η φωτογραφία, ήταν φτωχό. Μια σειρά μόλις, 5-6 λέξεις δηλαδή που επαναλάμβανε ό,τι έλεγε και η κεντρική ιδέα της διαφήμισης. Τεμπελιά!

Σαν να διαφήμιζα τη σελίδα μου και να έβαζα αυτό: Haunted Worlds by George Mesolongitis. ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ. Τι είναι αυτό θα μας εξηγήσεις;

Και διπλό λάθος μάλιστα. Καθώς από στη στιγμή που ξέρεις ότι ακούγεται αστεία το: Γίνε εκπαιδευτής αλόγου εξ αποστάσεως, σε αυτό το σημείο εκεί σου δίνεται η ευκαιρία να επεξηγήσεις λίγο περισσότερο και να μην γίνεις περίγελος.

Τα σχόλια από κάτω φυσικά έδιναν και έπαιρναν χωρίς οίκτο.

  • «Εκπαιδευτής αλόγου, χωρίς άλογο;» έλεγε ο Τάκης.
  • «Εκπαιδευτής Α-λόγου, μόνο αυτό μπορείτε εξ αποστάσεως», πρόσθετε ο Σάκης.
  • «Χαχα! Τι άλλο θα δούμε ρε μαλάκα», υπέγραφε ο Άκης.

Όλα αυτά θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί και η διαφήμιση να μην γίνει περίγελος του διαδικτύου, αν απλώς είχαν αντιληφθεί το παράδοξο που βγάζουν αυτές οι ελληνικές λεξούλες αν τις βάλεις δίπλα-δίπλα και είχαν κάνει τον κόπο να εμφανίσουν ένα επαγγελματικό επεξηγηματικό κείμενο και όχι συμπεριφορά: «αν θες να μάθεις μπες και ξεστραβώσου».

Φυσικά και θα μπορούσαν από την αρχή να είχαν και καλύτερο τίτλο σπουδών, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.

Υ.Γ. Πολύ θα ήθελα να συμπεριλάβω τις εικόνες που είδαν τα ματάκια μου. Τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου διασταυρώθηκα με τη διαφήμιση και μέχρι σήμερα που έγραψα το κείμενο, δεν κατάφερα να την ξαναβρώ. Ίσως την εξαφάνισαν, ποιος ξέρει. Αν την πετύχει κάποιος, μην ντραπεί. Mention να πάρω πίσω το υλικό μου.

Διαβάστε ακόμα:

Σχολιάστε

Create a website or blog at WordPress.com

ΠΑΝΩ ↑

Design a site like this with WordPress.com
Ξεκινήστε